Les comunicacions
dimarts, 26 de març del 2019
Presentació
Hola,
em dic
Eloi Florido Fontdevila
i estic estudiant a l'escola
Sagrats Cors de Torelló
a l'
ESO
ja que tinc 15 anys.
Amb els meus companys estem fent un treball sobre les
COMUNICACIONS
i cada setmana anirem penjant informaciósobre el tema!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada