TELEVISIÓ
La televisió és un dels mitjans de comunicació més importants que hi ha. Es va començar transmetin-se amb transmissió analògica i amb blanc i negre i ara es transmet amb transmissió digital i ja és amb color.
La imatge es captada per unes càmeres proveïdes de sensors d'imatge que transformen la intensitat de la llum i el color en impulsos elèctrics digitals. El so es es capta juntament amb la imatge.
La ona portadora serà modificada que de la ona de la radio ja que tindrà una tècnica digital, la qualli dóna el nom de televisió digital terrestre. Això permet tenir més canals de transmissió.
Els senyals captats per l'antena arriben al receptor de televisió, i quan s'està sintonitzant es selecciona la portadora del canal de televisió que es vol veure. Aquest senyal passa al procés de descodificació que és quan separen la imatge, el so...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada